HOE HET BEGON
Ik ben Milou. In 2012 heb ik mijn diploma HBO Media en Entertainment Management behaald en ben ik gaan werken als videomaker bij Sanoma. Ik heb video's gemaakt voor mooie mediamerken als NU.nl, AutoWeek, Veronica, vtwonen en Libelle en voor bedrijven als Albert Heijn, Heineken en Toyota. Door mijn werk bij Sanoma heb ik alle kneepjes van het vak geleerd: ik ben cameravrouw, editor, regisseur én producer. Bekijk hier een kleine greep van mijn werk uit die tijd:
In 2018 ben ik gestart met ECHT FILM. Met mijn bedrijf kan ik doen wat ik wil, in producties die mij echt aanspreken. Grote én kleine producties. Omdat ik in iedere rol mijn ei kwijt kan, maakt dat mij flexibel. Ik werk ook graag samen met productiehuizen waar ik kan regisseren, produceren of lekker hands-on met mijn camera aan de slag kan.
WAAR IK VOOR STA?
ECHT FILM staat voor oprechte, eerlijke verhalen, verpakt in een cinematografische film. Documentaires, maar ook brandfilms, brandend content of zelfs commercials. De kracht van een goede commerciële film, is dat het niet commercieel voelt. Je voelt je verbonden met de persoon in de film. Het voelt alsof je erbij bent. Alsof je de plek kent, of dat je er geweest bent. ECHT FILM weet de kijker te raken, te overtuigen met een gevoel. Het gevoel dat past bij het product of de dienst wat centraal staat in deze boodschap.
Het heet online video, maar eigenlijk wordt alles een korte film. Over alles en iedereen, voor iedereen.
Maar jouw verhaal vertel je niet voor niks. Je verhaal moet gezien worden. Je wil mensen bereiken en inspireren. Daarom zorgt ECHT FILM ervoor dat jouw verhaal gezien wordt. Een goede online video strategie zorgt ervoor dat mensen jouw verhalen zien. Dat zorgt ervoor dat mensen je merk beter leren kennen en meer betrokkenheid tonen. Zo dragen jouw mooie verhalen daadwerkelijk bij aan jouw business.
Heb je een videovraag? Laat het me weten. Is niet eng, wel vrijblijvend!